21
آگوست
نحوه صحیح برگزاری جلسات طوفان فکری
-
توسط
ملیکا پروانه
- 0 دیدگاه
در محیط تجاری پرشتاب امروزی، نوآوری کلید موفقیت است. یکی از مؤثرترین تکنیکها برای تولید ایدههای جدید و خلاقانه، جلسات طوفان فکری است....
17
آگوست
تفکر سیستمی چیست ؟ و چه کاربرد و مزایایی دارد؟
-
توسط
ملیکا پروانه
- 0 دیدگاه
کسب و کارها دائماً در تلاش برای رشد و حل مشکلات درون سازمانی خود با استفاده از سیستمهای مختلف هستند.
یک سیستم سازمانی میتواند عناصر ...
10
آگوست
استفاده از قانون 20/80 در جایگاه مدیر
-
توسط
ملیکا پروانه
- 0 دیدگاه
وقتی صبح وارد دفتر میشوید، اولین کاری که انجام میدهید چیست؟ اکثر مردم نوشیدنی مورد علاقه خود را میخورند، پیام های خود را چک میکنند...
07
آگوست
ارزیابی ریزش مشتری چیست و چگونه باید اندازه گیری شود؟
-
توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
ارزیابی ریزش مشتری های شما مقوله ی بسیار مهمی است چرا که هیچ کس دوست ندارد مشتریان خودش را از دست بدهد.
ارزیابی ریزش مشتری یک مشکل واق...
31
جولای
استراتژی گاو بنفش چیست؟
-
توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
استراتژی گاو بنفش به شما راه متفاوت بودن را می آموزد تا بتوانید میان رقبای خود متفاوت باشید و در نهایت بیشتر دیده شوید.
تصور کنید در ح...
24
جولای
مهارت حل مسئله با تصمیم گیری صحیح
-
توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
تصمیم گیری یکی از بخش های جدانشدنی زندگی همگان است.
تصمیم گیری کار هر روز ما می باشد یعنی از آنچه میخواهید برای صبحانه بخورید تا انتخ...
13
جولای
تکنیک های مدیریت مشتریان ناراضی
-
توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
ارائه لذت و دانستن نحوه برخورد با مشتریان عصبانی بسیار مهم است، اما همیشه آسان نیست.
مشتریان ناراضی و خشمگین مسئله ای هستند که همه فرو...
10
جولای
پشیمانی پس از خرید چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم؟
-
توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
آیا تا به حال چیزی خریده اید که بعد از آن دچار پشیمانی شده باشید؟ اگر این اتفاق برای شما افتاده هم افتاده، بدانید که تنها نیستید.
برای...
05
جولای
بیزینس کوچینگ چیست؟
-
توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
یکی از فرصت های طلایی و بهترین موقعیت برای تمامی کسب و کارها استفاده از دانش بیزینس کوچینگ است.
بهجرئت میتوان گفت که بهترین فرصت و ط...
01
جولای
چگونه میان کار و زندگی شخصیمان تعادل ایجاد کنیم؟
-
توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
دستیابی به یک توازن بین کار و خانواده برای موفقیت شغلی حرفهای و بهطورکلی کیفیت زندگی بسیار مهم است.
این تعادل مستلزم دانستن این موضو...
26
ژوئن
آگاهی از برند چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟
-
توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
آگاهی از برند بخش مهمی از استراتژی بازاریابی یک شرکت برای محصولات یا خدمات آن شرکت است.
مشتریان بیشتر به مارکهایی که میشناسند و به آ...
22
ژوئن
ارزش برند چیست و چگونه اندازه گیری می شود؟
-
توسط
ملیکا پروانه
- 0 دیدگاه
برند یک اسم، واژه، طرحی خاص، نماد یا ویژگی خاصی است که محصول یا خدمات یک فروشنده را از دیگر فروشندگان متفاوت میکند و برندسازی روند ایج...
21
آگوست
نحوه صحیح برگزاری جلسات طوفان فکری
-
ارسال توسط
ملیکا پروانه
- 0 دیدگاه
در محیط تجاری پرشتاب امروزی، نوآوری کلید موفقیت است. یکی از مؤثرترین تکنیکها برای تولید ایدههای جدید و خلاقانه، جلسات طوفان فکری است....
17
آگوست
تفکر سیستمی چیست ؟ و چه کاربرد و مزایایی دارد؟
-
ارسال توسط
ملیکا پروانه
- 0 دیدگاه
کسب و کارها دائماً در تلاش برای رشد و حل مشکلات درون سازمانی خود با استفاده از سیستمهای مختلف هستند.
یک سیستم سازمانی میتواند عناصر ...
10
آگوست
استفاده از قانون 20/80 در جایگاه مدیر
-
ارسال توسط
ملیکا پروانه
- 0 دیدگاه
وقتی صبح وارد دفتر میشوید، اولین کاری که انجام میدهید چیست؟ اکثر مردم نوشیدنی مورد علاقه خود را میخورند، پیام های خود را چک میکنند...
07
آگوست
ارزیابی ریزش مشتری چیست و چگونه باید اندازه گیری شود؟
-
ارسال توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
ارزیابی ریزش مشتری های شما مقوله ی بسیار مهمی است چرا که هیچ کس دوست ندارد مشتریان خودش را از دست بدهد.
ارزیابی ریزش مشتری یک مشکل واق...
31
جولای
استراتژی گاو بنفش چیست؟
-
ارسال توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
استراتژی گاو بنفش به شما راه متفاوت بودن را می آموزد تا بتوانید میان رقبای خود متفاوت باشید و در نهایت بیشتر دیده شوید.
تصور کنید در ح...
24
جولای
مهارت حل مسئله با تصمیم گیری صحیح
-
ارسال توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
تصمیم گیری یکی از بخش های جدانشدنی زندگی همگان است.
تصمیم گیری کار هر روز ما می باشد یعنی از آنچه میخواهید برای صبحانه بخورید تا انتخ...
13
جولای
تکنیک های مدیریت مشتریان ناراضی
-
ارسال توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
ارائه لذت و دانستن نحوه برخورد با مشتریان عصبانی بسیار مهم است، اما همیشه آسان نیست.
مشتریان ناراضی و خشمگین مسئله ای هستند که همه فرو...
10
جولای
پشیمانی پس از خرید چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم؟
-
ارسال توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
آیا تا به حال چیزی خریده اید که بعد از آن دچار پشیمانی شده باشید؟ اگر این اتفاق برای شما افتاده هم افتاده، بدانید که تنها نیستید.
برای...
05
جولای
بیزینس کوچینگ چیست؟
-
ارسال توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
یکی از فرصت های طلایی و بهترین موقعیت برای تمامی کسب و کارها استفاده از دانش بیزینس کوچینگ است.
بهجرئت میتوان گفت که بهترین فرصت و ط...
01
جولای
چگونه میان کار و زندگی شخصیمان تعادل ایجاد کنیم؟
-
ارسال توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
دستیابی به یک توازن بین کار و خانواده برای موفقیت شغلی حرفهای و بهطورکلی کیفیت زندگی بسیار مهم است.
این تعادل مستلزم دانستن این موضو...
26
ژوئن
آگاهی از برند چیست و چگونه می توان آن را افزایش داد؟
-
ارسال توسط
احمدرضا طاقدیسی
- 0 دیدگاه
آگاهی از برند بخش مهمی از استراتژی بازاریابی یک شرکت برای محصولات یا خدمات آن شرکت است.
مشتریان بیشتر به مارکهایی که میشناسند و به آ...
22
ژوئن
ارزش برند چیست و چگونه اندازه گیری می شود؟
-
ارسال توسط
ملیکا پروانه
- 0 دیدگاه
برند یک اسم، واژه، طرحی خاص، نماد یا ویژگی خاصی است که محصول یا خدمات یک فروشنده را از دیگر فروشندگان متفاوت میکند و برندسازی روند ایج...